Spørgsmål & svar

Vi har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål, vi får fra vores kunder her.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 23 36 60 eller sende en mail.

For medarbejderne

Hvornår og hvordan kan medarbejderne bestille tid til massage?

Medarbejderne får adgang 24/7 til vores brugervenlig, sikre og professionelle bookingportal. Læs mere om bookingportalen her.

Hvor lang tid varer en behandling?

En fysiurgisk massage tager 30 min. inkl. rådgivning og journalføring.

Er det den samme behandler hver gang?

I får et fast tilknyttet professionel behandlerteam med uddannede fysiurgiske massører, som sikrer individuel og kontinuerlig behandling. Alle behandlere har dresscode og fremtræder professionelt og serviceminded.

Ved ferier og sygdom stiller vi en anden dygtig massør til rådighed.

Hvordan ændrer eller aflyser medarbejderen en tid?

Medarbejderen logger blot ind i vores online bookingportal og ændrer eller aflyser massagetider.

For ledelsen

Kan jeg få rapporter om forbrug af massagetider?

Augustinus Care sender en fyldestgørende rapport hver måned med oversigt over hvem der har benyttet ordningen med påført afdeling og lønnummer.

Er der support med i firmamassage aftalen?

Vi stiller en hotline-tjeneste til rådighed på alle hverdage mellem kl. 9.00 – 16.00.

Hvad er inkluderet i aftalen?

Alle materialer i forbindelse med behandlingen er inkluderet under hele aftalen. Dvs. et komplet professionelt behandlerrum – I stiller et lokale til rådighed, og vi indretter med briks, lagener, håndklæder, tape, olie, cremer m.m.

rygmassage